După cum afirmă chiar fondatoarea brandului Madara, totul a pornit de la o reacție a pielii la un produs de frumusețe sintetic. Și câte/câți dintre noi nu avem măcar o astfel de poveste? Și pe lângă posibilele reacții la elementele sintetice din componența produselor de înfrumusețare de masă, putem de multe ori să punem la îndoială chiar eficacitatea acestora, într-o lume în care nocivitatea mediului înconjurător nu mai pot fi combătute tot cu elemente chimice. Întoarcerea la natură este se pare un must, dar nu din acela cu majuscule atât de la modă, ci REAL.
Putem să regândim alegerile de frumusețe. Totul se rezumă la alegerile pe care le facem!
Despre MADARA avem lucruri interesante să vă spunem, atât ca și brand, dar mai ales despre gamele de cosmetice naturale pe care aceștia le-au lansat de-a lungul anilor.
Brandul a luat ființă în 2006 și și-a luat de la început un mare angajament:
Produsele MADARA vor fi bazate pe 3 elemente fundamentale: ingrediente organice, inovație și durabilitate!
Până astăzi angajamentul a fost respectat, iar în 2020 brandul se poate lăuda cu premiul oferit de The Beauty Shortlist, UK (printre multe alte premii câștigate de-a lungul timpului):
„THE BEST NATURAL BRAND 2020”
Ingredientele organice au fost doar ideea de pornire, ceea ce a dus brandul pe culmi nebănuite a fost categoric investiția în tehnologii de producție de ultimă generație și investiția în profesioniști.
Toți membrii echipei MÁDARA – inclusiv chimiști, dermatologi și specialiști în marketing și design – sunt experți în domeniul lor. Sarcina acestora nu este tocmai ușoară, având în vedere ca acest domeniu devine din ce în ce mai dificil din cauza creșterii globale a alergiilor și a pielii sensibile. Poluarea, alimentația neadecvată și o altă serie de factori nocivi organismului uman, îi determină pe specialiști să acorde atenție sporită fiecărui ingredient, pentru ca acesta să nu îndeplinească doar roulul de skin-friendly, dar să aducă și rezultate cuantificabile.
Un astfel de exemplu este linia anti-îmbătrânire Time Miracle care folosește seva de mesteacăn ca purtător de uleiuri esențiale, împreună cu șapte plante nordice care reînnoiesc celulele pielii (se elimină astfel în proporție de 100% apa din componența produsului). Datorită finanțării UE, a fost supus testelor in vitro și in vivo – o raritate pentru produsele cosmetice organice – efectuate în cooperare cu un grup de lucru de dermatologi și oameni de știință de la Facultatea de Biologie a Universității din Letonia.
Produsele Time Miracle au fost recunoscute la nivel național și internațional, câștigând premii și felicitări la premiile de frumusețe Cosmopolitan și Natural Health și la premiile Letoniei pentru export și inovație.
Produse precum TIME MIRACLE WRINKLE SMOOTHING Cremă de ochi antirid sau TIME MIRACLE CELLULAR REPAIR Ser antirid, au intrat pe lista de produse de înfrumusețare și anti-aging a femeilor din toată lumea, aducând rezultate deosebite, fiind minim invazive și trecând testul timpului.
O altă linie de produse cu rezultate de excepție, dezvoltată pe aceleași principii inovative este SOS Hydration 3, pentru care MADARA a primit premiul ‘Annabelle Prix de Beauté 2017’ în Elveția.
Dar unul dintre cele mai la îndemână produse în lupta cu neajunsurile cotidiene este deodorantul BIO Active , un deodorant fără aluminiu, cu o formulă care hidratează și îmbunătățește bariera naturală de protecție a pielii.
O gama extrem de diversificată de cosmetice bio Madara disponibile în Romania se găsește în magazinul InBagaj și sperăm să le încerci și tu, pentru a te convinge de eficacitatea lor.